مصاحبه با مداحان و شاعران اهلبیت علیهما السلام و زندگی نامه و اخبار مربوط به آنها و نشر مسائل دینی

هرچه که در مورد مداحان و شاعران و مسائل دینی میخواهید بدانید - در مورد مداحان ، شاعران ،سخنرانان ، هیئات و مسائل مربوط به دین و تشیع

مصاحبه با مداحان و شاعران اهلبیت علیهما السلام و زندگی نامه و اخبار مربوط به آنها و نشر مسائل دینی

هرچه که در مورد مداحان و شاعران و مسائل دینی میخواهید بدانید - در مورد مداحان ، شاعران ،سخنرانان ، هیئات و مسائل مربوط به دین و تشیع

راه رسیدن به رستگاری از دید آیت‌الله علوی‌گرگانی

استاد حوزه علمیه قم گفت: در همه حال باید به یاد خدا بود و توجهی به نفس نداشته باشیم چراکه در این صورت رستگار می‌شویم.

  آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از کارمندان نیروی انتظامی سراسر کشور با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان گفت: القاب متعدد در اسلام در خصوص یک موضوع نشان‌ دهنده اهمیت، عظمت و بزرگی آن موضوع است.

وی به عظمت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: ماه رمضان، ماه خلوص نیت و پاکی از آلودگی است بنابراین باید برای روزه گرفتن و اطاعت از فرمان خداوند آماده شویم.

استاد حوزه علمیه قم به لطف و محبت خداوند اشاره کرد و گفت: خداوند از گناه‌های بندگانش مطلع است به همین منظور این ماه را فرصتی قرار داده تا عمل خوب و نیکو انجام دهیم چراکه خداوند آمرزنده و بخشاینده است.

علوی‌گرگانی امید در زندگی را مهم دانست و تصریح کرد: امید به آدمی انگیزه می‌دهد و انسان را به حرکت، تلاش و تکاپو می‌اندازد.

وی خاطرنشان کرد: فقیه کسی است که فهمیده باشد و به مردم جرات گناه را ندهد؛ دانای فهمیده نباید مردم را از رحمت خداوند ناامید کند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه رحمت خداوند زیاد است، تاکید کرد: خدا بر همه امور احاطه دارد و از نیات بندگانش مطلع و آگاه است.

علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه باید در برابر خدا رو راست و صادقانه باشیم، گفت: برای خدا حجابی وجود ندارد بنابراین نباید در برابر خدا نیرنگ به کار ببریم.

وی به خواست خداوند در انجام امور اشاره کرد و افزود: همواره باید در انجام امور خواست خدا را در نظر بگیریم و کارهای خود را برای خدا و در راه خدا انجام دهیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ماموریت 124 هزار پیامبر خدا تاکید کرد: محبت خداوند نسبت به بندگان و رستگاری آن‌ها بهترین دلیل برای فرستادن آن‌هاست.

علوی‌گرگانی افزود: پیامبر اکرم (ص) همواره به دنبال هدایت و راهنمایی بندگان خدا بوده و در این راستا همه تلاش خود را به کار می‌گرفتند.

وی یادآور شد: در همه حال باید به یاد خدا بوده و توجهی به نفس نداشته باشیم چراکه در این صورت رستگار می‌شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.