مصاحبه با مداحان و شاعران اهلبیت علیهما السلام و زندگی نامه و اخبار مربوط به آنها و نشر مسائل دینی

هرچه که در مورد مداحان و شاعران و مسائل دینی میخواهید بدانید - در مورد مداحان ، شاعران ،سخنرانان ، هیئات و مسائل مربوط به دین و تشیع

مصاحبه با مداحان و شاعران اهلبیت علیهما السلام و زندگی نامه و اخبار مربوط به آنها و نشر مسائل دینی

هرچه که در مورد مداحان و شاعران و مسائل دینی میخواهید بدانید - در مورد مداحان ، شاعران ،سخنرانان ، هیئات و مسائل مربوط به دین و تشیع

باید خاک پای امام حسین(ع) بشویم +

ما باید خاک پای امام حسین (ع) بشویم، تا ارزش پیدا کنیم. ما باید غلام خاک قنبر بشویم تا بتوانیم به امیرالمومنین(ع) علیه السلام نزدیک شویم.

 

_مقام معظم رهبری چند سال پیش می فرمودند، در مبارزۀ با خرافات اگر دیدید چیزی خرافه است و در میان مردم رواج دارد نحوۀ برخورد چندگونه است. اول اینکه اگر دیدید این خرافه با شریعت مردم مشکل و تداخل دارد، با شرع منافات دارد، با آن شجاعانه برخورد کنید. اما اگر دیدید با شرع مخالفتی ندارد مسکوت بگذارید.

_ما باید خاک پای امام حسین (ع) بشویم، تا ارزش پیدا کنیم. ما باید غلام خاک قنبر بشویم تا بتوانیم به امیرالمومنین(ع) علیه السلام نزدیک شویم.

_آقای جهانگیری در کتاب زندگی حضرت رقیه(س) نقل می کنند که امام حسن مجتبی(ع) همسری داشتند به نام ام اسحاق. این خانم در تزویج امام حسن مجتبی باردار نشد. بعد از شهادت امام حسن همسر آقا سیدالشهدا شد و از ایشان باردار شد فرزندی به نام رقیه.

 _امام سجاد(ع) چقدر زحمت کشیدند برای اینکه بتوانند معارف را منتقل کنند برای اینکه بفهماند که سیدالشهدا(ع) ذبح شدند مجبور شدند هرجا که می دیدند گوسفندی را ذبح می کنند گریه کنند تا مردم بپرسند چرا گریه می کنید؟ تا حضرت جواب بدهند برای اینکه من دیدم در کربلا چه اتفاقی افتاد و حضرت روضه خوانی کنند. آب می دیدند حضرت گریه می کردند. آقا چرا گریه می کنید؟ برای اینکه من دیدم پدرم را که چه طور لب تشنه بود.

_ خوش به حال آن خانمی از فردا یک عهدی با امام زمانش ببندد. تا دیروز جلوی آیینه خودش را درست می کرده و بیرون می رفته اما به آقا بگوید که آقا جان از امروز خودم را به خاطر امر شما با حجاب و عفاف می کنم.

_ اولین گذشت، گذشت از گناه است. اگر به خاطر امام زمان توانستیم از گناه بگذریم به ایشان نزدیک می شویم. من اگر در اتاق دربسته هم باشم اعمال ما را می بینند. اعمال ما را هر هفته می بینند.

_ دومین گذشت، گذشت از مال دنیا است. اگر بتوانیم از مال دنیا بگذریم به آقا نزدیک می شویم. امتحان هر چه به جلوتر می رود سخت تر میشود. گذشتن از مال دنیا نیاز به وفور مال ندارد با همین مال های کم هم می شود. برای آقایمان امام زمان چقدر هزینه کردیم؟

_ سومین گذشت گذشت از منیت خودمان است. باید از خودمان بگذریم تا به آقا نزدیک شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.