مصاحبه با مداحان و شاعران اهلبیت علیهما السلام و زندگی نامه و اخبار مربوط به آنها و نشر مسائل دینی

هرچه که در مورد مداحان و شاعران و مسائل دینی میخواهید بدانید - در مورد مداحان ، شاعران ،سخنرانان ، هیئات و مسائل مربوط به دین و تشیع

مصاحبه با مداحان و شاعران اهلبیت علیهما السلام و زندگی نامه و اخبار مربوط به آنها و نشر مسائل دینی

هرچه که در مورد مداحان و شاعران و مسائل دینی میخواهید بدانید - در مورد مداحان ، شاعران ،سخنرانان ، هیئات و مسائل مربوط به دین و تشیع

خط ما معلوم است، باید دست آقا را بوسید/ نکند بینمان تفرقه بیندازند

امروزه جنگ ما جنگ نرم است. جنگ نرم یعنی این که در بساط امام حسین و روضه ها و گریه ها می آیند و یک طوری با روان شما بازی می کنند که این جمع شدن ها و روضه ها و گریه ها را تو خالی کنند....

 

 

_امروز من و تو می گریه می کنیم برای آن روزی که آمدند با لگد به در خانه فاطمه زهرا زدند و در را آتش زدند و دست های امیرالمؤمنین را با طناب به زور بستند و بردند که از ایشان بیعت بگیرند. حالا امروز من و تو بعد از سال ها و قرن ها نشستیم و گریه می کنیم که چرا این کار را کردند. این گریه کردن تنها به چه درد می خورد. کجایش می تواند در زندگی تو تأثیر بگذارد.

_مگر امروز داعشی ها سر نمی برند. سر مردم و آدم های بی گناه و اطفال را می برند. این ها از همان نسل هستند.

_امروز کودک فلسطینی و کودک در قنداق در هر جای از دنیا بی رحمانه کشته می شود و صدایی از کسی در نمی آید.

_امروزه جنگ ما جنگ نرم است. جنگ نرم یعنی این که در بساط امام حسین و روضه ها و گریه ها می آیند و یک طوری با روان شما بازی می کنند که این جمع شدن ها و روضه ها و گریه ها را تو خالی کنند. این که آقا چرا سینه می زنید؟ برای چی گریه می کنید. ما باید اول بفهیم.

_امروز زمانی نیست که من و شما سکوت کنیم. اگر برای غزه و فلسطین و مظلوم های سوریه و احیای دین  و اسلام فریادت درنیامد و فقط سینه زدی و گفتی ما سیاسی نیستیم این چیزی است که دشمن می خواهد. ظالم ظلم بکند. مظلوم تو سری بخورد و من و تو برای امام حسین سینه بزنیم. این دقیقاً همان چیزی است که دشمن می خواهد. دشمن می خواهد من و تو بی قید و بی شرم باشیم.

_چقدر مقام معظم رهبری فریاد زد. اگر این مرد نبود الان معلوم نبود که چه وضعیتی داشتیم و بدتر از سوریه و عراق و بدتر از غزه بودیم. باید دست آقا را بوسید. اگر درایت و فهم بالای رئیس و بزرگ مملکت نبود وضعیت ما بدتر بود. اگر در این فتنه صدای آقا درنمی آمد و راه را مشخص نمی کرد، معلوم نبود که چه راهی حتی بزرگان ما داشتند. این ولایت فقیه است و باید گوش به حرف آقا بدهیم و دست به دست هم بدهیم تا یک بار دیگر این اتفاق نیافتد.

_خط مشی ما معلوم است. بلکه کسانی هستند که اصلاً در خط هیئت و روضه هم نیستند ولی به درایت آقا ایمان دارند. به هزار دلیل و منطق دعا کنیم که سایه اش بالای سرمان باشد. اگر امروز مردم فلسطین و مردم غزه کشته می شوند و من و تو سر جایمان راحت می نشینیم و هیچ حرکتی نمی کنیم و سکوت کردیم،ما هم ظلم می کنیم. حتماً باید نوه پیغمبر باشد، امام  حسین باشد.

_انشاالله امام زمانمان بیاید و این بی عدالتی و اجبار و تعصب های الکی برود و مردم بوی عافیت را استشمام کنند و راحت زندگی کنند. اگر یک روز من و تو هم اختلافی با هم پیدا کردیم و جنگی بینمان افتاد، من و تو هم به دشمن کمک می کنیم.  این همان جنگ نرم است. آگاه باشید نکند خدای نکرده تفرقه بین ما بیاندازند. مواظب باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.