مصاحبه با مداحان و شاعران اهلبیت علیهما السلام و زندگی نامه و اخبار مربوط به آنها و نشر مسائل دینی

هرچه که در مورد مداحان و شاعران و مسائل دینی میخواهید بدانید - در مورد مداحان ، شاعران ،سخنرانان ، هیئات و مسائل مربوط به دین و تشیع

مصاحبه با مداحان و شاعران اهلبیت علیهما السلام و زندگی نامه و اخبار مربوط به آنها و نشر مسائل دینی

هرچه که در مورد مداحان و شاعران و مسائل دینی میخواهید بدانید - در مورد مداحان ، شاعران ،سخنرانان ، هیئات و مسائل مربوط به دین و تشیع

همه مشکل خود مرکز پنداری داریم

مفهوم میانه را ببینید خود قرآن چگونه استفاده کرده است، میانه روی به عنوان قدرت مقتصد، قدرت میانه رو، در آیاتی استفاده شده است که برترین آیات ولایت است.

 

 * همه ما مبتلای به یک بیماری هستیم، همه ما یک مشکلی داریم و آن مشکل "خود مرکز پنداری" است. همه ما فکر می کنیم در مرکز هستیم. الان ببینید من که در اینجا نشستم می گویم آقا نباید انسان اینقدر افراط بکند، نباید اینقدر تفریط بکند، یعنی چه؟ یعنی من وسط هستم. به شما هم که برسد همین را می گویید، کسی نمی گوید بنده بسیار آدم افراط کاری هستم. هیچ کس قائل نیست افراطی است، هیچ کس قائل نیست تفریطی است، همه قائلند به اینکه ما متعادلیم.

* اعتدال و میانه روی و سرعت میانه، باید سرعتی باشد که کس دیگری در جاده گذاشته است، نه اینکه من خودم روی جاده می گذارم، باید سرعت جاده را تعیین کرده باشند و بگویند تو داری از این سرعت کند می روی و تو تند می روی.

* مفهوم میانه را ببینید خود قرآن چگونه استفاده کرده است، میانه روی به عنوان قدرت مقتصد، قدرت میانه رو، در آیاتی استفاده شده است که برترین آیات ولایت است.

* مفهوم ولایت مفهومی است که همه جای دنیا این مفهوم را دارند، نه تنها دارند، بلکه بر اساسش عمل می کنند، بر اساس مفهوم ولایت عمل می کنند، قرآن می گوید: روز قیامت، روزی است که همه مردم را به اسم امامشان می خوانیم. یعنی چه؟ یعنی همه امام دارند. در سراسر دنیا همه از امامت بهره مندند. امت اگر باشد، امت تعریفش با امامت است.

* سفری تبلیغی و کاری داشتم به ترکیه و در آنجا و بین بچه حزب اللهی ها من بحث امت واحده اسلامی را طرح کردم. که قرآن می برد به سمت امت واحده اسلامی حتی بالاتر، امت واحده جهانی در ادیان توحیدی. در آنجا تا کمی بحث را جلو می بردیم می خورد به اینکه امامت این امت چه کسی می شود؟ آن ها به سرعت می رسیدند به آقای خامنه ای. حتی اهل تسننشان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.