مصاحبه با مداحان و شاعران اهلبیت علیهما السلام و زندگی نامه و اخبار مربوط به آنها و نشر مسائل دینی

هرچه که در مورد مداحان و شاعران و مسائل دینی میخواهید بدانید - در مورد مداحان ، شاعران ،سخنرانان ، هیئات و مسائل مربوط به دین و تشیع

مصاحبه با مداحان و شاعران اهلبیت علیهما السلام و زندگی نامه و اخبار مربوط به آنها و نشر مسائل دینی

هرچه که در مورد مداحان و شاعران و مسائل دینی میخواهید بدانید - در مورد مداحان ، شاعران ،سخنرانان ، هیئات و مسائل مربوط به دین و تشیع

برای سواد فرزندمان تلاش می کنیم ولی برای دینش به فکر نیستیم

اگر فرزندمان را مدرسه غیرانتفاعی ثبت نام کنیم و در آن مدرسه هزار تا فسق و فجور انجام شود به هیچ کسی بر نمی خورد...

 

 اگر فرزند ما کلاس زبان بدی برود و بیاید پیش ما شکایت که این کلاس معلمش خوب نبود ما او را از زبان خواندن منع نمی کنیم بلکه او را می بریم و یک  آموزشگاه دیگر ثبت نام می کنیم، ولی اگر فرزند ما یک روز به مسجدی برود و از روحانی مسجد بدی ببیند، می گوید حالا که اینطور است پس دیگر من هم مسجد نمی روم!

*برای علم و سواد فرزندمان تا می توانیم تلاش می کنیم ولی برای دین آنها اصلا به فکر نیستیم، اگر فرزندمان را مدرسه غیرانتفاعی ثبت نام کنیم و در آن مدرسه هزار تا فسق و فجور انجام شود به هیچ کسی بر نمی خورد با خودمان می گوییم این ها علم دانش آموزان را بالا می برند.

* وقتی تزکیه نباشد علم نزد افراد مثل این می ماند که چاقو را دست زنگی مست داده باشیم.

*امیرالمومنین می فرماید: من به چهار جهت علم خودمان را به کس دیگری انتقال نخواهم داد و بعد من با من دفن خواهد شد، یکی از دلایلی که امیرالمومنین می فرماید این است که آدم باهوش و زرنگ پیدا می کنم اما می ترسم علمم را به او انتقال بدهم چون اگر به او بدهم این را وسیله دنیا مداری می کند.

*مهم ترین نکته و اصل، ولایت است، نماز و روزه به اندازه ی ولایت اهمیت ندارد، این کسی که می گوید من علی ابن ابیطالب را دوست دارم این  محبت است نه ولایت، دعوای ما سر ولایت است و نه محبت، ولایت یعنی اینکه بعد از پیامبر علی و اولاد علی هستند و الان هم حق ولایت با امام زمان است، اما الان ولایت را غصب کرده اند، الان چه کسی دارد در جهان حکومت می کند؟ او غاضب است! منظورمان حکومت بر کل دنیاست، امریکا الان دارد حکومت می کند و غاصب است، الحمدالله شمه ای از ولایت امیرالمومنین در ایران هست، یکی از نکات کلیدی که رهبری بر آن تاکیید دارد عدم حکومت آمریکا بر کشورها است، مطمئن باشید این یکی از اصولی است که امام زمان هم بر آن تاکیید خواهد کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.